سلام.من امروز رفتم آن تی..بهم گفت ب دختر میخوره ولی قطعی نیست..وقتی ب همسرم گفتم خیلی ناراحت شد..گفت ما یک دختر داشتیم دلم میخواست پسر بشه..دلم گرفت
باشه عزیزم
مرسی ازت. دلمو آروم کردی عزیزم
۱۰ روز دیگ برو
سلام من 8 هفته ام میشه هفته پیش. رفتم سونو گفت ساک وجنین تشکیل شده ولی قلب هنوزتشکیل نه گفت برو هفته دیگ بیا نگران نباش زوده . میترسم استرس دارم
عجله نکن بزار همون۱۸هفته که میریدانومالی
دختر دوس داری یا پسر
۱۶ میگن
من ۱۵و چند رور میرم تاقت ندارم
وارد ۱۵ هفته کامل مشخصه دیگه
۱۸ هفته قطعیه قبلش حدسه فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.