امشب میرم تو هفته ۱۴ کی برم برای جنسیت خوبه؟دل تو دلم نیست

۱۰ پاسخ

سلام.من امروز رفتم آن تی..بهم گفت ب دختر میخوره ولی قطعی نیست..وقتی ب همسرم گفتم خیلی ناراحت شد..گفت ما یک دختر داشتیم دلم میخواست پسر بشه..‌دلم گرفت

باشه عزیزم

مرسی ازت. دلمو آروم کردی عزیزم

۱۰ روز دیگ برو

سلام من 8 هفته ام میشه هفته پیش. رفتم سونو گفت ساک وجنین تشکیل شده ولی قلب هنوزتشکیل نه گفت برو هفته دیگ بیا نگران نباش زوده . میترسم استرس دارم

عجله نکن بزار همون۱۸هفته که میریدانومالی

دختر دوس داری یا پسر

۱۶ میگن
من ۱۵و چند رور میرم تاقت ندارم

وارد ۱۵ هفته کامل مشخصه دیگه

۱۸ هفته قطعیه قبلش حدسه فقط

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد