دوستان سونو آنومالی دادم ،خوبع؟؟🙃😊

تصویر
۷ پاسخ

تو ۲۰ هفته؟
کاش منم دیرتر میرفتم

خدایا منم برم فردا بگه همه چیش خوبه

مبارک سونوت خوبه برای منم دعا کن 😍

همه چه خوبه خداروشکر،طول سرویکست یکم کمه،شاید دکترت بگه چند هفته دیگه تکرار کنی که ببینه پایینتر میاد یا ثابت میمونه

دختر یا پسر

مبارکه سونوت خوبه عزیز

چن هفته دادی

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری