انومالی وزن۲۲۰گرم گفت خوبع ینی؟

۷ پاسخ

اره بابا.برا من ۲۱۴ بود

من ۱۸ هفته ۲۲۰ گرم بود دکتر گفت خوبه

خوبه عزیزم من ۱۸ هفته و ۲ روز
۲۳۳ گرم بود باز ۱۹ هفته دوباره رفتم ۲۶۰ گرم بود

آره عزیزم
وزن جنین من ۱۹۰ گرم بود

آره خوبه بستگی داره چند هفته ای رفته باشی

بله عالی

اره خوبه من ۲۰۳ گرم بود انومالی

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفدهم بارداری
مامان دل آرا🦋 مامان دل آرا🦋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری