بستری شدم برام دعا کنین دردام کم بشه سرکلاژم و باز نکنن

تصویر
۱۴ پاسخ

انشاءالله که زود خوب بشی بیایی خونه
و بقیه بارداری بسلامتی بگذرونی

خدا کمک حالت بشه خوب بشی

انشاالله که هیچی نیست عزیزم نگران نباش دردات خوب میشن ایشالا🥺استرس نداشته باش

چی شده؟ درد زایمان داری یعنی؟ چقد زود مث من نشی انشاالله 😭

تا جایی که میتونی نزار معاینه کنن سنو بده منم بارداری اولم سرکلاژ بودم معاینه کردن درد داشتم ۳۲ هفته زایمان کردم

ای وای اللهم اشفع کل مریض
الحمدالله کما هو و اهله
انشالله به راحتی و سلامتی بیای خونه هیچیت هم نشه

ان شاءالله خدا سلامتی بهت بده

چرا مگه؟چرا باز کنن؟

چی شدههه عزیزم خدا بد نده چرا باز کنن اخه؟؟؟؟

ایشالا سلامت برگردی عزیزم

چرا چیشده؟

توکل بر خدا عزیزم بلات دوره

انشاالله زود خوب میشی خدا بزرگ عزیزم نگران نباش

ان شاءالله ک چیزی نیست عزیزم خدا سلامتی بده

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری