من بستری شدم بخاطر همون دردام 😔🙁

۴ پاسخ

خواهر پنج روزه درد مداوم زیر شکم کمر درد شدید واژن درد افتضاح بغل رونام تیر میکشه با اینکه شیاف پروژسترون م میزارم انگار ن انگار اینجام اومدم گفتم همه گفتن اولشه عادیه نگران نباش

وای عزیزمممم کاش اینجا مطرح میکردی درد مداوم و زیاد که به خودت بدیچی اصلا طبیعی نیست🥲 حالا که بستری شدی بهتره دیگه تحت نظر هستی کوچولوت حفظ میشه

انشاءالله زودی خوب میشی با یکی یدونت میایین خونه و به وقتش به دنیا میاد خواهرجان

چیشد🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان انوشا مامان انوشا روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه های بهار مامان شکوفه های بهار ۳ ماهگی