دخترا بخاطر تپش قلب دوباره بستری شدم🫠🥲😔

۵ پاسخ

فشار خون بلند هم داشتی؟

منم بعضی شبا دارم چرا بستریت کردین علائم دیگه داشتی؟

ضربان قلبت چنده عزیزم

علائمت چی بود عزیزم منم خیلی اذیتم میکنه تپش قلب

ای وای یه سوال مگه تپش قلب شما چجوریه که بستری شدین چون منم دارم بعضی شبا

سوال های مرتبط

مامان فندق 😍🌰😍 مامان فندق 😍🌰😍 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری