انگار ی چیزی تو گلومه اذیتم .

۴ پاسخ

قرص دمترون 4 بخور خوب میشی منم کلا درگیر بودم

اره منم ایجوریم اون باعث میشه هی بالا بیارم😒

بخاطر معدته

ایشاالله ک خیره

سوال های مرتبط