۱۰ پاسخ

عزیزم منم مثل توام گاهی درد میکنه چون وارد ۹ ماه شدیم مامانم‌میگف اینطوری میشه

منم‌درد دارم ولی خب ماه آخره دیگ

برای منم فاصله هاش از صبح تا شب زیاد بود صبح رفتم سه سانت بودم غروب ۵سانت

دردت چجوریه ؟ مثل درد پریودی خفیفه یا میپیچه و دردناک و زیاده ؟؟

یه اپ توی تاپیکام هست اونو نصب کن اگه وقتش باشه خودش بهت میگه کی بری بیمارستان

منم ۲روز همینجوری بودم چایی نبات بخور

زایمان بشه حبلی کمتر میشه فاصلشون

من الان ۱۰ روز دیگ وقط سنو اخیرم هست چند روز پیش درد زایمان گرفتم هر ۲۰ دقیق دردداشتم ولی اخر شب دردام خوابید تا الان ک هیچ دردی ندارم

منم بعضی وقتا جایی که تخمک هست درد میگرفت به مامام گفتم گفت هیچ درد زایمانی نیم ساعت نمیگیره درد کاذب هست و رحم داره جای خودش رو باز میکنه

تانزدیک نشده نه دردزایمان نیست

سوال های مرتبط