اصلا نگران نباش عزیزم فقط بهش استامینوفن بده هر4ساعت بعد امشب احتمالش خیلی زیاده ک تب کنه حواست باشه تبش بالا نره ک پایین اومدنش خیلی سخت
طبیعه عزیزم فقط بغلش بشین. کارای خونه روول کن کناربچه باش ی شیاف براش بزن تااراحت بخابه
دست به پشتش میزنم. داغ دست میزنم گریه میکنه
همین تب داره خوابه الان
شماها چیکار کردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.