۵ پاسخ

اصلا نگران نباش عزیزم فقط بهش استامینوفن بده هر4ساعت بعد امشب احتمالش خیلی زیاده ک تب کنه حواست باشه تبش بالا نره ک پایین اومدنش خیلی سخت

طبیعه عزیزم فقط بغلش بشین. کارای خونه روول کن کناربچه باش ی شیاف براش بزن تااراحت بخابه

دست به پشتش میزنم. داغ دست میزنم گریه میکنه

همین تب داره خوابه الان

شماها چیکار کردین

سوال های مرتبط