تو خود گهواره زده نخوندین ک الان براس تست سیستم ادراریش و راه افتادنش ادرار میکنه و میخوره این چرخه تا زمان ب دنیا اومدنش ادامه داره مدفوع هم بدنش میسازه و توی رودهاش میمونه تا موقع ب دنیا اومدن اونم ی جور اب بندی شدن روهاس برای همین ک این مدفوع تو شکم ساخته شده اولین پی پی شون سیاه و تیره س
اره وارد کیسه آب میشه بعد دوباره میبلعش و دوباره تصفیه میشه توسط کلیه هاش،البته قبلش هم توی کیسه آب توسط بدن مادر مرتب تصفیه میشه
میره تو کیسه آب
با خوردن آب به مقدار زیاد توسط مادر، اون آب پاکیزه میشه ولی اگر مادر کم آب بخوره، اون آب تمیز نمیشه
اگ میره تو کیسه آب اگ بخوره چیی
کیسه آبو پر میکنه
تو کیسه آبش
منم ابن سوال ذهنمو درگیر کرده که مگه تا ۹ ماهگی مدفوع نمیکنه چجورب آخرای بارداری مدفوعشو امکان داره بخوره
توی کیسه ابش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.