بله من دندون عق کشیدم
ژل میخک بگیر از داروخونه اب رو اتیشه فعلا تحمل کن
منم دارم از دندون درد میمیرم آنقدر که درد میکنه هیچ غلطی هم نمیتونم بکنم
من نمیدونستم ۴ هفته بودم که عصب کشی کردم
نه اصلا خطرناکه من تمام دوران بارداریم مشکل دندون داشتم هیچ دکتری اجازه نمیداد اونم کشیدن
نه صه ماهه دوم
نهههههخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.