نه عزیزم نمیتونی
تو هفته تو اصلا سه ماه دوم شاید
بخاطر آمپول بیحسی نمیشه
درد داری استامینوفن بدون کدئین بخور
الان نمیشه عزیزم ۳ ماه اول باید تموم بشه
الان نه ولی کلا اره میشه
اره اگر قابل نگهداری نباشه برات بی حسی مخصوص میزنن اما چون باید قبل و بعدش رادیو گرافی داشته باشی برای بیمه عکس اشعه داره مضره ولی حالا بازم شما مراجعه کن انشاءالله که خیره و نیاز به کشیدن و عکس نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.