سلام
خانما تو بارداری میشه دندون کشید؟
میکشن؟

۷ پاسخ

نه عزیزم نمیتونی

تو هفته تو اصلا سه ماه دوم شاید

بخاطر آمپول بیحسی نمیشه

درد داری استامینوفن بدون کدئین بخور

الان نمیشه عزیزم ۳ ماه اول باید تموم بشه

الان نه ولی کلا اره میشه

اره اگر قابل نگهداری نباشه برات بی حسی مخصوص میزنن اما چون باید قبل و بعدش رادیو گرافی داشته باشی برای بیمه عکس اشعه داره مضره ولی حالا بازم شما مراجعه کن ان‌شاءالله که خیره و نیاز به کشیدن و عکس نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته پانزدهم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری