خانما عکس دندون میشه گرفت تو حاملگی ؟؟؟

۱۱ پاسخ

از هفته20 مجازی سراغ کارای دندون بری،سونو آنومالی رو ک دادی با پزشکت درمیون بزار

سه ماه اول نه بعدش هم با لباس مخصوص میشه

اصا خوب نیست عکس تو تایم بارداری میگن اثر صفرو صد داره ینی یا سریع سقط میشه جنین یا هیچی

من هفته پنج بارداری بودم ولی خبر نداشتم رفتم عکس کامل از دندونام گرفتم خداروشکر چیزی نشد ولی خب اگر می‌دونسم اصا نمیگرفتم

واجب واجب واجب نیست نرو لباس باید بپوشی نامه دکترت لازمه

نه فقط درصورتی که خیلیییی ضروری باشه ازت میگیرن اونم با کلی لباس سربی و محافظ.
اگه میتونی صبر کن.

نه اصلا

بازم نظر دکتر خودته
خودت سوال کن ببین چی میگن بهت

سه ماه دوم با مشورت دکتر

خودمم اقدامم
برای دندونم خواستم برم گفتم نمیدونم حامله م یا ن
گفت خب پس صبر کن
کار دندون و عصب کشی و این چیزا ب گفته دکتر خیلی اثر نداره رو جنین
ولی عکسه خیلی اشعه داره

خیرررررررررررر

به نظرم اول ب دکتر بگو
اگه خیلی واجب نیست نگیر
اگه خیلی درد داری ک مجبوری اونم ترجیحا عکس تکی بگیر
Opg میگن خیلی اشعه داره و خطرناکه برای جنین

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفدهم بارداری
مامان دلسا🩷آریسا🩷 مامان دلسا🩷آریسا🩷 ۳ ماهگی