خانوما تو هفته های من میشه دندون کشید؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نه عزیزممممم

من تو روبیکا خوندم که میشه. فقط باید بعدش تا میتونی چیزای سرد بخوری که خونریزی زودتر قطع بشه

ن تو بارداری اصلن نباید دندون بکشی من شنیدم که میگن بچه لب شکری میشه

نههههه

نه عزیزم

اره
چون هنوز کامل تشکیل نشده شبیهه لخته خونه

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلسا🩷آریسا🩷 مامان دلسا🩷آریسا🩷 ۲ ماهگی