خانوما برای درد دندون تو هفته های من چیکار میشه کرد؟

۶ پاسخ

البته آبسه دندونن و لثه هم شایع تو سه ماه اول ک اگ اون باشه دیگ چاره ای نیست بیشترشون خود ب خود تا سه ماه اول برطرف میشه

عزیزم پوست انار خشک شده خیلی خوبه
انار بگیر پوستش رو بزار خشک بشه وبزار رو دندونت عفونت دندونت رو کم می‌کنه خیلی خوبه تا انشالله 3ماهه دوم بتونی بری دندونت رو درست کنی

تصویر

فقط میدونی استامينوفن ساده استفاده کنی
ب جز اون هیچ مسکنی نمیشه استفاده کرد
ب دندونپزشک هم نشون بده اگ عفونت تایید ش آموکسی سیلین و میترانیدازول هم طبق مشورت باهاشون میشه استفاده کرد

منم چن پیش داشتم دود دستمال ماغذی با دماغ مشیدم بالا خوب شدم
ببین یه دسمال بسوزون اگه دندون سمت چپ هس دماغ سمت راستتو بگیر اگه سمت راستته دماغ سمت چپت بعد با تمام وجودت دود دستمال رو بکش تو دماغت هرموقع اشک چشات اومد خوب میشی دهنتم باز نکن

عزیزم فقط استامینوفن بدون کدیین

فعلا اب نمک

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته پانزدهم بارداری
مامان بادوم زمینی🥜 مامان بادوم زمینی🥜 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان نی نی سید مامان نی نی سید هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه تو راهی مامان جوجه تو راهی هفته بیستم بارداری