۳ پاسخ

من هر قرص پیشگیری مثل همین ال دی خوردم تهوع شدید میگیرم

من شنیدم چاق میکنه تا الانم استفاده نکردم

نه خوبه
من رازیانه میخورم خوبه پاکسازی میکنه یه تحقیق کن بخور

سوال های مرتبط

مامان دوتا  پسته مامان دوتا پسته ۴ سالگی
بچم بعد انژیو قلبش دلدرداش شروع شد به دکتر قلبشم گفتیم گفت مال قرص آس آ ک مصرف میکنه ست ولی بعد اینکه قرص تمومم شد باز دلدردا پسرم ادامه داشت ماهی یکی دوبارم اسهال میشه . اسهالش به بیست روزاینا میرسه با حتی امپول یا لوپرامید و دارو های اسهال اینا بند نمیاد تا بستری میشه میگن التهاب روده ست چرک خشکن میگیره خوب میشه چندتا دکتر بردیم یکی گفت معده ست یکی گفت شکمش سفته یکی گفت ویروسه و.... خلاصه دارو ها هیچ کدوم جواب نداد این ماه دلدردا پسرم خیلی شدید شدن در حدی دراز نمیکشه نشسته میخوابه و اسهاله دلش پیچ میده دسشویی ک میره نیم ساعت بیشتر میشینه نمیتونه بلند شه ‌ . بیمارستان بردم امپول زد . دوتا دکتر بردم هیچی به هیچی امروز دوباره بردم دکتر . دکتره میگه مال قلبشه . اکسیژن خونش خوب بود . ضربان قلبش خوب بود ولی گفت مال قلبه . به شوهرم گفتم میگه مگه میشه اسهال و دلدرد مال قلب باشه؟ دکتره شعر گفته . شوعرم میگه ویروسه بچه میبری پارک هچدستاش کثیفه میکنه دهنش همش مریضه . خودت کثیفی . خونه کثیفه و... هعی دق کردم من میگم این چه ویروسیه اخع