خدارو شکر از همون اول ن پستونک گرف ن شیشه
قربونت بشم موفق باشی
کم کم بگیر مثلا دو هفته فقط موقع خواب ،بعد کم کم خوابش برد از دهنش در بیار بعد دیگه اصلا جلوش نباشه ببینه من کم کم تو یه ماه بدون اذیت شدنش اینجوری گرفتم پسر من تو خواب هم میخورد
دختر من از سه روزگی پسونک میخورد
ولی جوری عادتش ندادم ک دم به دق دهنش باشه
فقط موقع بی قراری و…
خوشبختانه زیاد وابستگی هم نداشت
دو روز مهمونی رفتیم بچه زیاد بود قاطی شده بود به اونا ندادم کلا یادش رفت
هنوز نگرفتم من ولی میخام اقدام کنم بعد شیشه شیر گرفتن🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.