۸ پاسخ

اینفاکول میگفتن خوبه

دکتر بردیش؟
دختر من رفلاکس داشت من خودم دارو کولیک براش میخریدم تو نگو رفلاکس داره دیگ بردمش دکتر دارو رفلاکس داد ارومتر شده

شکمشو با روغن زیتون یا روغن نعناع از قسمت معده رو ب پایین ماساژ بده پشت کمرشم همین طور

شکر سرخ برا دختر من خوب بود

برو عطاری دارو بگیر

اگ میتونی توی پتو کنینش دو نفری تابش بدین اروم میشه

شربت بی بی کولیک امتحان کردید؟؟
من به دخترم دادم کولیکش رفع شد

یه کوچولو نبات سفید با یکم اب جوش حل کن بده بخوره آروم میشه

سوال های مرتبط