عزیزم خیلی فکرت درگیر نباشه
من یادمه فقط لوازم ضروری بچه رو خریدم . بعد از بدنیا اومدنش کم کم هرچی نیاز میشد تهیه میکردیم
اینجوری هم اسراف نمیشد هم چیزی استفاده نشده الکی دور نمینداختم
بله عزیزم
اره همه چی
یه دو سه تا خورده ریز مونده
جاصابونی مثلا 😂😂
اره من تموم کردم اتاقشم چیدم فقط مونده شستن لباساش و ساک بیمارستان
من دیروز خدارو شکر خریدهام تموم شد انشالله دیگ هفته بعد میچینم اتاقشو
من ک کلی مونده
پوشک دستمال مرطوب مونده فقط
ما کیف خودمون و نی نی رو هم بستیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.