من واقعیتش از اینکه هیکلم خراب شد و سینه هامم بشدت آویزان شد و اینکه نمیتونم ب خودم برسم خانومایی ک ب خودشون میرسن رو میبینم عصبی میشم و بیشتر از اینکه خیلی محدود شدم 🤦♀️
منکه خیلی حالم بده مخصوصا بااین سختی بچه داری
نه یا باید دارو بخوری یا پیش مشاور بری
برای من هنوز بعد ۵ ماه هست حوصله کسی ندارم اما خیلی کم شده تقریبا داره ازبین میره تنها باشم خیلی بدتر میشه سعی کن تنها نباشی
بستگی به خودت داره بعضیا آره بعضیا نه حتما باید درمان بشن
بستگی داره چقد حاد باشه من خود درمانی کردم ولی خب گاهی میاد و میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.