سلام بچه ها ۴ هفته و ۴ روز ، سونو واژینال چیزی نشون میده؟

۵ پاسخ

اره سونوی واژینال ساک رو نشون میده ولی منم پیشنهاد نمیکنم سونوی واژینال رو!

نه
سنو واژینالم خیلی خوب نیستا اونم اولای بارداری لک بینی میگیری
بذار ۸ هفته تمام برو سنو شکمی دیده میشه

ن اصلا اگر برای قلب میخوای بری حداقل باید ۶ هفته تموم بشه برای واژینال اما بهتره ۷ تموم شد با خیال راحت بری

بتات باید بالای ۱۰۰۰ باشه

زوده خیلی

سوال های مرتبط