اره سونوی واژینال ساک رو نشون میده ولی منم پیشنهاد نمیکنم سونوی واژینال رو!
نه
سنو واژینالم خیلی خوب نیستا اونم اولای بارداری لک بینی میگیری
بذار ۸ هفته تمام برو سنو شکمی دیده میشه
ن اصلا اگر برای قلب میخوای بری حداقل باید ۶ هفته تموم بشه برای واژینال اما بهتره ۷ تموم شد با خیال راحت بری
بتات باید بالای ۱۰۰۰ باشه
زوده خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.