خانما شیاف پروژسترون تا کی استفاده می کنید

۸ پاسخ

از اول تا الان

تا اخرش

انشالا همه زایمان خوبی داشته باشیم

من فعلن میزارم طول سرویکسمم۳۵ بود دکتر گف خوبه اما بزاری بهتره

من هرموقعه زیر شکمم درد میگیره شیاف میزنم واقعا اروم میکنه

تا هفته۳۶ اینا

من نزدیک به دو ماه هر شب میزارم تازه دکترم گفت اول یه شب در میان بعد دوشب بعدسه... تا بشه هفته ایی یکی

تا روز زایمانم

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی