سلام خانما این شیاف پروژسترون تا کی تاریخ داره کسی می‌دونن؟

تصویر
۸ پاسخ

پنج ماه دیگه الان ۶ هستیم نوشته تا برج ۱۱ اعتبار داره

۴،۱۱،۲۰۲۶
اوایل زمستون فک کنم

خیلی ممنونم از همگی ♥️🙏

تا چهار پنج ماه دیگه

تا آخر ابان

هنوز داره
تا پاییز میشه مصرف کرد

تا ماه چند؟

هنوز چند ماه دیگه تاریخ داره

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی