اره خیلی❤️منم میخوام باراد بزارم
آره قشنگ..مهم اینه به دلت بشینه..اسم سامیار هم قشنگ به دیار هم میاد و معنی قشنگی هم داره
آره منم اگه پسر میشد یکی از اسم های انتخابیم آراد بود
منم نمیدونم چی بزارم☹
آره خیلی
ببین دلت چی میگه
آراز و آراد و آدرین
اسم پسر جاریم آراد و ادریس
من بین مهراد، آراد، مهیار مونده بودم
یه مدت مهراد گذاشتم دیدم هی همه میگن مهرداد، دیگه تصمیمم بر مهیار شد ولی به هیچ کس نمیگم
اره قشنگه من نیکان انتخاب کردیم
آره قشنگه
اره قشنگه
هرچی به دلت بشینه بدون. قشنگه
ولی من خودم بین اینا اسم پسرمو ان شالله انتخاب میکنم واقعا دوسشون دارم لیام حسین هامین رایبد نیکراد نیکان
منم میخوام نینیمو آراد بذارم تنها اسمی ک ب دل خودمو شوهرم نشست همینه
اسمای خیلی جدیدترم هستن عزیزم چون میپرسی بهت میگم،بچه ی دوستم 14 سالشه اسمش اراده
اره ر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.