اسم آراد قشنگه؟ نمیدونم چی بزارم😕

۱۶ پاسخ

اره خیلی❤️منم میخوام باراد بزارم

آره قشنگ..مهم اینه به دلت بشینه..اسم سامیار هم قشنگ به دیار هم میاد و معنی قشنگی هم داره

آره منم اگه پسر میشد یکی از اسم های انتخابیم آراد بود

منم نمیدونم چی بزارم☹

آره خیلی

ببین دلت چی میگه

آراز و آراد و آدرین

اسم پسر جاریم آراد و ادریس

من بین مهراد، آراد، مهیار مونده بودم
یه مدت مهراد گذاشتم دیدم هی همه میگن مهرداد، دیگه تصمیمم بر مهیار شد ولی به هیچ کس نمیگم

اره قشنگه من نیکان انتخاب کردیم

آره قشنگه

اره قشنگه

هرچی به دلت بشینه بدون. قشنگه
ولی من خودم بین اینا اسم پسرمو ان شالله انتخاب میکنم واقعا دوسشون دارم لیام حسین هامین رایبد نیکراد نیکان

منم میخوام نینیمو آراد بذارم تنها اسمی ک ب دل خودمو شوهرم نشست همینه

اسمای خیلی جدیدترم هستن عزیزم چون میپرسی بهت میگم،بچه ی دوستم 14 سالشه اسمش اراده

اره ر

سوال های مرتبط

مامان امیر 💙 آراد 🩵 مامان امیر 💙 آراد 🩵 ۹ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد🐻🤎 مامان آراد🐻🤎 ۲ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان مامان آروین👶😍 مامان مامان آروین👶😍 ۱۲ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری