مطمئنا تو هر بچه فرق میکنه..پسر خودم حساسیت به پروتئین گاوی داره..تنها علامتش اگزمای صورتش بود تو آزمایشش هم هیچ مشکلی نبود ..ولی برا یکی دیگه اسهال خونی و...هست...
برا گلوتن هم میدونم اگزما هست برا بعضیا..نفخ و دلدرد..اسهال و...دیگه با ازمایش و نظر دکتر مشخص میشه
تا جایی که من میدونم گلوتن پروتئینیه که تو گندم و جو هست ..بعضی بچه ها تا یه مدت روده هاشون نمیتونن این پروتئین ها رو (هم گاوی هم گلوتن)هضم کنن ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.