۴ پاسخ

اول اینکه خود بچه یه علایمی نشون بده مثلا بگه جیش دارم یا جیش کردم یا بره سمت دستشویی بعد اینکه اینجا خیلی از مامانا به من میگفتن هر یک ربع باید ببریش دستشویی این اشتباهه به بچه فشار روانی وارد میشه و خسته میشه.از یکبار که جیش کرد ساعت بگیر هر یکساعت و نیم الی دوساعت یکبار ببرش خودش جیش میکنه اگه نکرد نیم ساعت فاصله بده دوباره ببرش.بعد اینکه روز اول دوم تشویق کن ذوق کن برای اطرافیا تعریف کن که تشویقش کنن بعد دیگه عادی برخورد کن انگار یه چیز طبیعیه.

بچه منک هنوز نمیفهمه گذاشتم زمستون سال دیگ

من تا سه سال میخام واستم ک ب بچم فشار نیاد

تجربه ای ندارم😂🫣پسر من درکی نداره هنوز تو حمامم هرچی میگم جیش کن تا حالا نکرده در این سطح چند روزه با خودم میام دستشویی که با مقوله ی 💩و💦آشنا بشه

سوال های مرتبط