۶ پاسخ

باز خوبه
دختر من کلا ۴۰۰ سی سی شیر میخوره شبانه روز
غذا هم دهنشو وا نمیکنه

خب خوب می خوره برا همین دیگه جا نداره غذا بخوره دختر من نصف این شیر می خوره تازه چندروزه مریضه لب به غذا نزده اما در کل نصف این می خوره اما غذاهم می خوره

منم همین بود
بردم پیش دکترش زینک داد

اگه شیر میخوره بیشترش کن حتما.شبر از غذا واجب تره.
دختر من زیاد شیر نمیخوره غذا هم کم میخوره.

قد و وزنش چقدره؟

آخی عزیزدلم
غذا هم نمیخوره؟

سوال های مرتبط