۱۲ پاسخ

میگن خیلی خوبه
من ی لباس پیش ی پیج دیگه سفارش دادم بخدا جنس اشغال قیمت نجومیییی

نی نی ریز پوش و وارلی جفتش خوبن

من خیلی وقته خرید میکنم جنساش نسبت به قیمتش عاااالیه عزیزم

جنس لباساش در حد خونگی زیاد خوب نیس جدیدا از سایت سلین مزون خرید کردم قیمت هاش خوبه و جنس خوب

از هردو خرید کردم و راضیم

من 2 بار از نی نی ریز پوش خرید کردم دیگه مشتری همیشگی میشم راضی ام
گلم به شما که نزدیکه شهر قروه هست
ماها که استان های دیگه هستیم

من تربچه خرید کردم هم جنسش عالیه هم قیمتش ارزون تره

ریزپوش خرید کردم خوب بودن❤️از یه سایت دیگم خرید کردم ک خیلی خوب بود اسمش یادم نمیاد ولی فقط برا نی نی ها داش

جنسای تربچه‌ خیییلی خوبن خدایی اصفهانه من ازش خرید کردم
نینی ریز پوشم نسبت ب قیمتاش خوبه من براتوخونه پسرم دوسه دست گرفتم برا خونه خیلی خوبن اما بیرون من دوست ندارم

سیسمونی تربچه من خرید کردم جنساشونم عالیع . نی نی ریزش پوشم خرید کردم ولی تربچه بهتره

من از هر دو خرید کردم ولی ب نظرم تربچه کیفیت و دوستش بهتره

جریان نینی ریز پوش چیه همه میخرن

سوال های مرتبط