۳ پاسخ

من دو بار خرید کردم ، هر دو بار هم پیراهن
من که راضی بودم ، نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره
من بیشتر لباسهای بچمو خارجی میگیرم
نسبت به ایرانی ها خوب بود
ضمن اینکه من فقط دو سه بار میخواستم بپوشونمش تنش

سایت داره؟

من تا حالا نخریدم ولی خیلی لباساش خوشگله

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی