مامانا شیر اپتامیل خوشمزه تره یا نان

۸ پاسخ

آپتامیل خوشمزه تره

سرچ کردم این اومد شاید ب درد شمام بخوره

تصویر

هیچ کدوم

نان خیلی خیلی بهتره وزن دهیشم عالیه من اولا نان میدادم حساسیت گرفت مجبور شدم آپتامیل پپتی بدم خیلی بوش بده

نان.

من مزه نکردم 😊
من اپتامیل میدم ، همه چیش خوبه فقط گاهی بد گیر میاد ولی نان همیشه هست

آپتامیل بو و طعم آهن قراضه میده🫩

نان

سوال های مرتبط