آپتامیل خوشمزه تره
سرچ کردم این اومد شاید ب درد شمام بخوره
هیچ کدوم
نان خیلی خیلی بهتره وزن دهیشم عالیه من اولا نان میدادم حساسیت گرفت مجبور شدم آپتامیل پپتی بدم خیلی بوش بده
نان.
من مزه نکردم 😊
من اپتامیل میدم ، همه چیش خوبه فقط گاهی بد گیر میاد ولی نان همیشه هست
آپتامیل بو و طعم آهن قراضه میده
نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.