سلام خوبی کجایی نیستی
مامان موها خوبی چخبرا زایمان کردی نگرانت شدم نبودی گفتن سرپل هم زدن دیگه بدتر. تایپیک هم برات گذاشتم امیدوارم هرجا هستی حال دلت خوب باشه مراقب خودت و بچهات باش دوستم❤️
من کل سونوهامو رفتم رازی عالیه
عزیزم ب نظرمبرو پیش راضی من ۹۸۰ تومن گرفت ازم و اینکه چهره تو دلیتو ۴ بعدی نشونت میده دیگه هیچکدام ب درد نمیخوره کاویانی ۱۴۰۰ ازم خواست بگیره نرفتم
نرو پیش کاویانی برو پیش شهناز محمدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.