۸ پاسخ

عزیزم نگران چی هستی منم وزنش ۵۵۰۰بود

پودر بیسکوییت فسفوویت مخصوص وزندهی بهش بده از ۴ ماهگی عالیه اگه خواستی ازین پیج سفارش بده
www.babycenterabadan.ir

بعضی بچه ها با شیر چاق میشن بعضی ها بعدا با غذا وزن میگیرن کالری غذایی که میخوری رو شیرت تاثیر داره من ماه اول هر دوتا بچم خیلی وزن گرفتن روغن و آبگوشت و غذاهای مقوی میخوردم بهداشت میگفت باید غذاهای کم کالری بخوری بچه نباید انقدر وزن بگیره براش خوب نیست

دختر منم ۴ماهگی ۶۵۰۰بود
وزن تولدش ۲۸۰۰

عین پسر من وزن تولدش 3670بود وزن دوماهگی شد5100الان می‌دونم وزن 4ماهگیش بین6تا6500کیلوئه بیشتر نیس
چون 15روز پیش بردیمش دکتر وزنش تا5850بود
البته پسر من شیر میخوره مرتب هم میخوره ولی شیرش رژیمیه چرب نیس که خیلی اضاف کنه

دخترمن ۷۲۰۰ بود
یعنی بهداشت گفتن خوب نیست ؟؟

عدا بده.منـفرنی میدم

وزنش خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻🧿 مامان برسام🩵👶🏻🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی