اول بزار چند تا قل بزنه ابشو بریز بعد با پیاز و برگ بو بزار به دل خودش بیست ساعت اینا بجوشه خوب له بشه هم خوب عصارش در میاد هم بو نمیده
بریزش تو سینی بزرگ حالت ژله ای میشه یعد چند ساعت خودشو گرفت تیکه تیکه کن بزار فریزر هر غذا ی تیکه بریز خیلی غذا رو خوشمزه میکنه
من با پیاز زیاد و آب میذارم قل بخوره..هرچی کف روش میاد برمیدارم بعد زردچوبه و یکم نمک میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.