۶ پاسخ

اره یه قطره چکون کامل باید بدی عزیزم
من ازدکتر پرسیدم چندین بار
گفتم پاراکید ام دوبرابر وزن بدم گفت اره
تو مقدار استا فرقی نداره فقط اون سوسپانسیون شده براخوشمزکی باهمین غلیطظه

دوبرابر وزنش بده

من یه قطره چکان دادم متاسفانه تبش پایین نیاورد مجبور شدم ببرم درمانگاه بهم شیاف داد پایین نیومد شیاف بذاربراش

منم دقیقا پسرم ۶ ماهگی هم وزن پسر شما بود . دکترش گفت قطره چکان دو خط کمتر از یک میلی گرم کامل . ینی ۸ خط

اره یکی کامل بده یه خط نشانه داره تا اون خط

ن نصف قطره چکان

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🤎🧸 مامان علی کوچولو🤎🧸 ۱۶ ماهگی