۵ پاسخ

بستگی دارد ماه درد داشته باشی یا ن
از ۸ماهگی شروع میشه
ولی من ندارم

از ماه هشتم شروع میشه از بعضیا
منم دارم
درد
اما بعضی افراد یا کلا ندارن یا تو ماه نهم شروع میشه

من وقتی وارد ۸ ماه شدم دارم خدا بخیر بگذرونه

ما ک هر ماه تایم پریودیمون رو میگیم ماه دردمونه
الان اینجا بچه دیدم میگن از ۳۰ ب بعد رو میگن ماه درد

ماه آخر 35هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی