بستگی دارد ماه درد داشته باشی یا ن
از ۸ماهگی شروع میشه
ولی من ندارم
از ماه هشتم شروع میشه از بعضیا
منم دارم
درد
اما بعضی افراد یا کلا ندارن یا تو ماه نهم شروع میشه
من وقتی وارد ۸ ماه شدم دارم خدا بخیر بگذرونه
ما ک هر ماه تایم پریودیمون رو میگیم ماه دردمونه
الان اینجا بچه دیدم میگن از ۳۰ ب بعد رو میگن ماه درد
ماه آخر 35هفته ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.