خانوما بعد سزارین کی میتونید به پهلو بخابید؟

۱۰ پاسخ

همونجا تو بیمارستان که دیگه گفتن آزادی میتونی بگردی 😅😅😅

وای هم اتاقیام همونجا تو بیمارستان بە پهلو میخوابیدن 🤦🏼‍♀️الانم یادم میاد تعجب میکنم چجوری میتونستن اخە من کە بعد پنج شش روز

بعد زایمان به پهلو خوابیدم
۲ هفته بعدش رو شکم خوابیدم

من بعد دوسه روز اروم آروم پتو مسافرتی نازک کردم زیر شکمم دراز کشیدم ولی بازم سخت بودا

منم‌نمیتونسم‌زیاد ب پهلو‌بخوابم ولی از خدام‌بود ک رو‌کمر بخوابم نه ماه منتظر همین بودم 😂
اما یکم دیگه تحمل کن از روز پنج و شش خیلی خیلی بهتری

من‌ از روز سوم

من واقعا تا چند هفته نتونستم اما دیدم هم اتاقیم همون شب اول خوابید ،من درد داشتم رو به پهلو شاید مدل بدنم این جور بوده

عزیزم اگه بتونی تحمل کنی یکی دو روز دیگه به پشت بخوابی فکر کنم بهتره برات

من فرداش سعی کردم اروم اروم بچرخم

میتونی بخواب الان دیگه دو روزه

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان نورِ دیده🥰 مامان نورِ دیده🥰 ۳ ماهگی