روزی ۲ بار میتونی بزاری
ولی سعی کن با نوافن خوب بشی تا شیاف چون زیادی برا روده خوب نی
من تا ۱۶ روز میزدم
واسه زخم سزاربن عسل وکمپوت آناناس بخور عالیه
من تا 10 روز گذاشتم چون موقع زایمان مقعدم ترکیده بود نمیتونستم بشینم یا راه برم دیکلوفناک ارومم میکرد 10. روز گریه کردم و همچنان درد دارم یه باد از شکمم میخاد خارج بشه دادم درمیاد از درد
تاهروقت خواستی و درد داشتز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.