عالیه من که انجام دادم
خیلی مسخره است
آدم دیوونه میشه
بچه ها خوردم خدایی خوب بود
با آب خنک بخور حتما
الکی ترسوندنت خیلی خوشمزس😂😂من ک دوس داشتم
فقط خون دادنش رو مخه دیگچهار بار
باور کن نیس
منم با ی تصور دیگ رفته بودم ولی خوب بود
جواب آزمایشه از خودش ترسناکتره😂
من سر دخترم هشت سال پیش دادم خیلی شربت مزخرفی بود اصلا حالمو بد کرد ولی سراین والله انقدر خوشمزه بود خودشم کلی تایم ناشتابودم کلی بهم جسبید
. وااا
ترسناک َچی دختر
اونی که گغته ترسناکه حالش خوب بوده
ن بابا
من تاحالا دوبار پودر خوردم تازه اولیش تو اوج ویارم بود
با اب سرد سرد ترکیبش کن حتما
خیلییی هم خوشمزه بود😁
خیلی خوشمزس
چراباید ترسناک باشه
اصلا مسخره است هیچی نیست هر کی ترسونده واقعا بیخود بوده اصلا هیچی نیست خیلی عادی و الکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.