۱۴ پاسخ

عالیه من که انجام دادم

خیلی مسخره است
آدم دیوونه میشه

بچه ها خوردم خدایی خوب بود

با آب خنک بخور حتما

الکی ترسوندنت خیلی خوشمزس😂😂من ک دوس داشتم
فقط خون دادنش رو مخه دیگ‌چهار بار

باور کن نیس
منم با ی تصور دیگ رفته بودم ولی خوب بود

جواب آزمایشه از خودش ترسناکتره😂

من سر دخترم هشت سال پیش دادم خیلی شربت مزخرفی بود اصلا حالمو بد کرد ولی سراین والله انقدر خوشمزه بود خودشم کلی تایم ناشتابودم کلی بهم جسبید

. وااا
ترسناک َچی دختر
اونی که گغته ترسناکه حالش خوب بوده

ن بابا
من تاحالا دوبار پودر خوردم تازه اولیش تو اوج ویارم بود
با اب سرد سرد ترکیبش کن حتما

خیلییی هم خوشمزه بود😁

خیلی خوشمزس

چراباید ترسناک باشه

اصلا مسخره است هیچی نیست هر کی ترسونده واقعا بیخود بوده اصلا هیچی نیست خیلی عادی و الکی

سوال های مرتبط

مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری