انشاالله بسلامتی زایمان کنی
نترس،انشالله بسلامت زایمان میکنی و میای خونه
عزیزممممم انشالله ک به دلخوش بدنیا بیاری کوچولوتو 😍
انشالله به سلامتی عزیزم زایمان کنی و به خوشی نینی بیاد بغلت . توکلت به خدا .
عهههه ب سلامتیییی 😍
عزیزممم
برو بیمارستان هرچه زودتر
بسلامتی زایمان کنی گل
ایشالله چیزی نیست برو بیمارستان
نگران نباشه وقشته دیگه.انشااالله به سلامتی زایمان میکنی
انشاءالله بسلامتی فارغ بشی
انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
دست راستت رو سر ما
مشکلی نیست کیسه آبت پاره بشه تا چندین ساعت وقت داری
من ۳۶هفته کیسه آبم پاره شد یک شب
رفتم بیمارستان. ولی ده صبح بچم به دنیا اومد
مبارک باشه گل ان شاالله سلامت بغلش بگیری ما رو هم دعا کن
دست راستت ب سر من
انشالله بسلامتی زایمان کنی
به به بسلامتی خبر ب این خوبی و قشنگی. دیگه کیسه ابه پاره شده راحتی. با ی امپول فشار دهانه رحم باز میشه و چندساعته نینی دنیا میاد انشاءالله
خداوکیلی ترس هفته بالاهارو باش
انشالله گلم بسلامت زایمان میکنی
برات دعامیکنم
عزیزم بسلامتی چرا ناراحتی؟برو با نی نی قشنگت برگرد😍
ارامش داشته باش حموم برو وسایلتو جمع کن و برو بیمارستان🥰
ای جانم😍
ان شاالله بسلامتی و با نی نی، صحیح و سلامت برگردین خونه🤲🌸❤️🫂
اگه شفافه نگران نباش باخیال راحت آماده شو و برو بیمارستان انشاالله راحت زایمان کنی
هفته ات ۳۸ دیگه مشکلی پیش نمیاد به سلامت بغلش میگیری
برودکترچیزی نیس عزیزم برامنم دعاکن بستریم چندروزه
انشااالله به سلامتی بری نینجان بغل کنی وبرگردی🥰
خوش خبر باشی وقتشه دیگه 😍
تی جانم بسلامتی عزیزم
چته دختر آروم باش.میری با نی نی خوشگل برمیگردی
خب زود برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.