خانما الان رفتم دسشویی لک دیدم خیلی استرس دارم چکارکنم

۶ پاسخ

برو اورژانس بیمارستانی که بیمه داری سریع کارتو راه میندازن

به دکترت نمیتونی پیام بدی؟ شیاف که گذاشتی بکم استراحت کن اگه حال داشتی یسر برو یه سونو بده یا پیش یه ماما ،بنظرم اگه نمیتونی بری پیش دکترت

هماتوم یا جفت سرراهی نداری؟

دکترت نیست ی دکتر دیگه برو از ۱۴هفته به بعد لک باید سریع بری دکتر یا برو زایشگاه

پاهاتو بده بالا فقط استراحت کن اگه شیاف پروژسترون ۴۰۰ داری زودتر یکی مقعدی بذار و امروز بنظرم به یک متخصص زنان مراجعه کن

فعلا شیاف بزار تا بری پیش دکترت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد