برو اورژانس بیمارستانی که بیمه داری سریع کارتو راه میندازن
به دکترت نمیتونی پیام بدی؟ شیاف که گذاشتی بکم استراحت کن اگه حال داشتی یسر برو یه سونو بده یا پیش یه ماما ،بنظرم اگه نمیتونی بری پیش دکترت
هماتوم یا جفت سرراهی نداری؟
دکترت نیست ی دکتر دیگه برو از ۱۴هفته به بعد لک باید سریع بری دکتر یا برو زایشگاه
پاهاتو بده بالا فقط استراحت کن اگه شیاف پروژسترون ۴۰۰ داری زودتر یکی مقعدی بذار و امروز بنظرم به یک متخصص زنان مراجعه کن
فعلا شیاف بزار تا بری پیش دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.