سلام عزیزم تاریخم مثل شماست،طبق ان تی ۲فروردین ولی چون سزارینم دکتر برای ۱۸ام تاریخ سزارین دادن میشم ۳۸ هفته و ۳روز
منم اخرین پریودیم دقیقا باشما3/24انتی برام زده 5فروردین زایمان گهواره طبق انتی زدم الان 36هفته کاملم
بستگی دارع دکترت چ تاریخی بزنه
معمولا بعد از اینکه 37هفته رو پر کنی
یعنی احتمالا هفته بعد
من نوزدهم در۳۸هفته و دوروز سزارین میشم
شماها چطور؟
دقیق با منی
میشی ۳۶هفته و ۴روز
دقبق تاریخت با منه
منم اخرین پریودیم 24/3بودم
الان 36هفته رو تموم کردم تو هفته 37هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.