به دکترم گفتم 18شهریور ولی با سونوهام جور در نمیاد 13شهریور با سونوی ان تی جور درمیاد
من فک کنم 13شهریور بودم یادم نیس🤭
من ۲۰م هستممممم
۲۰شهریور پریودیم بود
من 16برج 6 انتی با پریودی یکی هستش 34هفته 1روزم
۲۸ مهر۴۰۴😁
عه منم ۲۱ شهریور بودم😂
واسه منم ۴ شهریور ۴۰۴ بود
عه من برج ۶ ۲۲هستم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.