۴ پاسخ

چون من طبق پریود ۳ مردادماه میشه ولی با ان تی ۲۶ تیر سزارین تکراری هم هستم

میگن انتی ولی بازم از رو وزن و رشد بچه جلو یا عقب میشه بنظرم

اگ سزارین باشی ۱۲تا۱۰روز عقبتر در میاد زایمانت

انتی.

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد