۴ پاسخ

باتشکر از قرص ها! 🫠🙄

پریود شدی دیگه اون علایم که میگی احتمالا از مصرف قرص هستش

اگ پریود شدی ک دیگ هیچی

علائمت چیه؟

سوال های مرتبط