خانما چند هفته رفتید برای انومالی؟؟

۱۴ پاسخ

۱۸هفته طبق سن جنین توی سونو

۱۸ هفته

۱۵ هفته هم ميشه رفت؟

۱۸هفته و ۴روز

17 هفته 1 روزه امروز قراره برم

۱۸هفته ۲روز

۱۷ هفته و دو روز

18هفته و سه روز نوبت زدم دکتر گفتند.

دکتر به من گفته هفته ۱۶ برم غربالگری دوم و ۱۸ برم آنومالی

۱۷ و ۴ روز

ن من دکترم گفت بهتر ۱۸ هفته بری
سونو ک رفتم گفتن از ۱۸ هفته تا ۱۸ هفته چهار روز خوبه
فک‌نمیکنم بد باشه انشالله ک همه چی سالم باشه نی نی قشنگتون

۱۸هفته

سلام ۱۸ هفته و یک روز تا تا چهار روز مجاز هستین

۱۸هفته دوروز

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی