خانما چند هفته انومالی رفتید ؟؟؟

۱۶ پاسخ

۱۸هفته به بعد میرن ولی من ۱۹هفته و ۱روز رفتم دکترم گفته بود

گلم گروه بارداری روبیکا داریم‌میایی آیدی بده

فاطمه جان ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم الحمدلله همه چیز عالی بود

سلام فاطمه جان آنلاین چطور میتونم برم تحت نظر غریب لکی؟؟؟ ویزیت آنلاین بشم تا اوضاع آروم بشه

من 17هفته سه شنبه میرم

۱۷هفته و۵

۱۸ هفته

منم فردا دارم دقیقا ۱۹ هفته هستم

۱۷ هفته و ۶ روز

۱۸ هفته و ۳ روز من رفتم

۱۷هفته۴روز من رفتم

۱۷ هفته و ۶ روز

17هفته و4روز

۱۸هفته و ۴ روز

فكر كنم 19هفته خوب باشه

از ۱۸تا ۲۲ هفته وقت داری. من ۲۰هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی