منکه ان شالله ۱۶ هفته میرم برا جنسیت بدون هزینه همون سونوگرافی ک ان تی رفتم برا جنسیت رایگان میگه.باز ان شالله ۱۸ هفته ب بعد میرم مثلا ۱۹ هفته اینا.آن تیم ک ۱۲ هفته رفتم دقیق ولی سونو گف ۱۲ هفته و۱روزی.حالا ان شالله همون ۱۹ میرم یکی دو روز عقب جلوتر از تاریخ دستم خواهدبود سونو نهایتش
۱۸ هفته تمام
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
۱۷هفته پنچ روز
من هنوز نرفتم هزینه بالاس دستم خالیه
من میخوام ۱۸هفته و ۲روز برم
دکترمن گفت ۱۸هفته ۲روز
۱۹هفته ۳روز رفتم
من هجده هفته و پنج روز نوبت دارم
۱۸ هفته و دو روز
۱۷ هفته و۵ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.