۵ پاسخ

من روز 14 ازادسازی منفی بودم ولی بعد از ۴ روز تاخیر مثبت شد

انشاالله که خیره

منم فردا موعد همیشه یه روز قبلش سردرد داشتم خداروشکر علائمی ندارم 20ازادسازی

منم امروز ده ازاد سازیم درد پریودی زیاد دارم منفیم

🥺 انشالا این ماه عزیزممم 🫂

سوال های مرتبط