سلام مامانا صبح بخیر.صبحانه چی دادید ب فسقلی هاتون

۸ پاسخ

فرنی با بیسکویت که نخورد جدیدا صبحونه هاشو نمیخوره

هنوز خابه 😆 اگه بیدارشه فعلا تخم مرغ داریم با خرما

فرنی با نشاسته چون مریض شده هییچی نمیخوره اینو درست کردم....

بچمو شیر دادم اومدم سره کار🥺

اوتمیل موز

خوابه هنوز

املت سبزیجات

پنکک موز

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی