سلام سرلاک دادید ب بچ هاتون وزن دهی خوبی داد؟

۴ پاسخ

ن سرلاک ارزش غذایی نداره و فقط شکم پر کنه تو فک کن همون پتی بور له شدس

وزن دهی فقط با خوردن اتفاق میفته بچه هرچیزیو خوب و به اتدازه بخوره وزن میگیره

بچم نمیخوره بزور میزارم تو دهنش فقط این قوطی تموم بشه دیگه براش نمیگیرم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان پری مامان پری ۱ سالگی